مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-13سياسي

بهبود سیستم بهداشتی ترکمنستان به کمک سازمان ملل


پروژه «بهبود سیستم بهداشتی از طریق تهیه تجهیزات پزشکی در ترکمنستان» اولین گام عملی دفتر خدمات پروژه سازمان ملل در ترکمنستان به ارزش 2.

8 میلیون دلار مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، وفا خواجه یف  معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان و شونسوکه کوندو کاردار سفارت ژاپن و کریستین ویگاند مسئول هماهنگی سازمان ملل متحد و نمایندگان مطبوعات داخلی و خارجی از طریق ویدئو کنفرانس با فریا وون گروت مدیر مسئول دفتر خدمات سازمان ملل برای ملت های مختلف در اتریش در رابطه با آغاز کار دفتر خدمات سازمان ملل در ترکمنستان به طور مجازی گفت و گو کردند.

خواجه یف در سخنرانی خود به مزایای حضور دفتر خدمات سازمان ملل در ترکمنستان اشاره و تاکید کرد: این اقدام آغاز دستیابی به سطح کیفی جدیدی از توسعه و اجرای پروژه های مشترک انجام شده توسط ترکمنستان و آژانس های سازمان ملل و همچنین امکان اخذ ارزیابی های تخصصی در این زمینه است.

وی گفت: چشم انداز این طرح جذب و استفاده از پتانسیل هایی است که تاکنون دیده نشده است.

معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان تأکید کرد: این طرح امکان تحقق وظیفه تعیین شده توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل را فراهم می کند و  برای تقویت هماهنگی سازمان ملل در دستیابی به اهداف توسعه پایدار توسط کشورها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود سیستم بهداشتی ترکمنستان به کمک سازمان ملل

بهبود سیستم بهداشتی ترکمنستان به کمک سازمان ملل