مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-13سياسي

موضوع بحران آب را در دستور کار جدی خواهم داشت


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات کم آبی در کشور و استان یزد، رفع این بحران را از برنامه های جدی خود در صورت تصدی کرسی ریاست جمهوری عنوان کرد.

- ایسنا/یزد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات کم آبی در کشور و استان یزد، رفع این بحران را از برنامه های جدی خود در صورت تصدی کرسی ریاست جمهوری عنوان کرد.

عبدالناصر همتی در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان یزد که روز گذشته از شبکه سیمای یزد پخش شد، با اشاره به شرایط اقتصادی نامطلوب کشور، اظهار کرد: در حال حاضر اقشار مختلف مردم در اکثر استان ها گرفتار بیکاری و مشکلات مالی هستند لذا بازنگریدر اداره اقتصاد کشور ضروریست و از برنامه اصلی من در اداره کشور خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش یکی از عوامل وجود مشکلات در بسیاری از حوزه ها را نبود راهبرد جدی برای توسعه اقتصادی استانها ذکر کرد و با اشاره به مشکلات ناشی از نگاه تمرکزگرایانه ی تهران، گفت: این نگاه باعث خالی شدن تدریجی شهرهای دیگر و مهاجرت آنها به حاشیه شهرهای بزرگ و بروز مشکلات بسیاری شده است.

وی افزود: در همین راستا نیز اولویت اول حاکم شدن تصمیمات اقتصادی بر مسائل سیاسی در استانهاست به طوری که نگاه سیاسی از استان ها برداشته و نگاه اقتصادی ر آنها حاکم شود و این با اهتمام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع بحران آب را در دستور کار جدی خواهم داشت

موضوع بحران آب را در دستور کار جدی خواهم داشت