مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-13سياسي

بی توجهی به پروتکل ها و کاهش محدودیت کرونایی استان را وارد فاز پنجم بیماری می کند


بی توجهی به پروتکل ها و کاهش محدودیت و ممنوعیت های ناشی از کرونا در استان در آستانهٔ انتخابات می تواند استان را وارد فاز پنجم بیماری کند لذا با آن مخالفیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسهٔ ستاد کرونای استان قزوین که در استانداری برگزارشد اظهار داشت: ماه های سخت و طاقت فرسایی را از سال گذشته تاکنون سپری کردیم و بسیاری آسیب دیدند و در این میان پیش بینی کرد و میزان شدت انتشار و آسیب پذیری آن به رفتار و رعایت بهداشت از سوی مردم بستگی دارد و هر جا پروتکل ها رعایت شده توانسته ایم وضعیت را کنترل کنیم.

استاندار قزوین یادآورشد: در آستانه انتخابات اگر به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند نباشیم و آن را جدی نگیریم می تواند صدمات جبران ناپذیری به استان وارد کرده و ما را وارد پیک دیگری کند لذا با رفع محدودیت و ممنوعیت ها مخالفیم.

وی در خصوص رفع محدودیت تردد شبانه در ایام تبلیغات انتخابات هم گفت: در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری بررسی کرده و هر نظری دادند اجرا شود.

جمالی پور اظهارداشت: باید کمک کنیم انتخابات با شور و نشاط بسیار بالایی برگزار شود و در شرایطی که امروز نزدیک 100 درصد تبلیغات در فضای مجازی است می توانیم از تجمع در میتینگ ها و ستادها پیشگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به پروتکل ها و کاهش محدودیت کرونایی استان را وارد فاز پنجم بیماری می کند

بی توجهی به پروتکل ها و کاهش محدودیت کرونایی استان را وارد فاز پنجم بیماری می کند