مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-13اقتصادي

بررسی مشکلات سرمایه گذاران خوزستانی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی


رییس اتاق بازرگانی اهواز از بررسی مشکلات سرمایه گذاران خوزستانی دریافت کننده تسهیلات ارزی، در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز از بررسی مشکلات سرمایه گذاران خوزستانی دریافت کننده تسهیلات ارزی، در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خبر داد.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان به عنوان دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، مشکلات سرمایه گذاران خوزستانی دریافت کننده تسهیلات ارزی در این ستاد بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی افزود: استان خوزستان دومین استان کشور است که موفق به جذب بخش قابل توجهی از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی شده است اما در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که پیگیر حل آن ها هستیم.

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: در این راستا نیز تسهیلات مورد نیاز تعداد قابل توجهی از پروژه های سرمایه گذاری در خوزستان، از محل صندوق توسعه ملی تسهیلات ارزی جذب شده است.

عموری تصریح کرد: در خصوص مشکلات اقتصادی موجود، پیشرفت فیزیکی و یا جذب ناقص بخشی از این تسهیلات به موانعی برای تکمیل و بهره برداری پروژه ها تبدیل شده و این چالش های پیش آمده سرمایه گذاران با بانک های عامل، از جمله موانع تکمیل پروژه ها و طرح ها در استان خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات سرمایه گذاران خوزستانی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

بررسی مشکلات سرمایه گذاران خوزستانی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی