مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-13سياسي

بداخلاقی برخی نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات در تعارض با سیره رضوی است


تخریب و محکوم کردن یکدیگر در مناظرات انتخاباتی از اخلاق اسلامی به دور بود و اگر حضرت رضا(ع) به صورت فیزیکی میان ما حضور داشتند، - آیت الله غلامرضا باقری کیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: دیانت مردم، ولایت امام خمینی، مقاومت مردم، وحدت و شهادت طلبی پنج عامل موثر در پیروزی انقلاب بود.

این استاد حوزه با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب یک وظیفه جدیدی بر عهده ما گذاشته شد و آن حفاظت از نظام اسلامی است، ادامه داد: امام(ره) فرمودند حفظ نظام اوجب واجبات است، برای حفظ نظام ما نیاز به پنج مؤلفه و رکن داریم، اول بصیرت به نوع حکومت، سیاست نظام و به احزاب و جناح ها است و رکن دوم حمایت از اصل انقلاب با مشارکت حداکثری از این اصول است.

وی تشریح کرد: اگر اصل انقلاب با مشارکت نکردن حداکثری مردم زیر سوال برود دشمنان بر ما مسلط می شوند و راه برای آن ها باز می شود.

آیت الله باقری کیا در بیان شاخصه های انتخاب اصلح گفت: دین مداری، ولایت مداری، قانون مداری، صداقت مداری، خدمت داری، سیاست مداری( مدیریت) و جهادگری و استکبارستیزی این هفت شاخصه هستند.

این کارشناس دینی با اشاره به دهه کرامت و آستانه میلاد ثامن الحجج(ع) گفت: در آستانه ولادت حضرت رضا(ع) هستیم، یک شگرد سیاسی که مأمون به کار برد این بود که سعی کرد با تحمیل یک مناظره میان علمای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بداخلاقی برخی نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات در تعارض با سیره رضوی است

بداخلاقی برخی نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات در تعارض با سیره رضوی است