مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-13ورزشي

ماجرای شکایت دو میلیون تومانی جلالی از باشگاه پیکان چیست؟


سرمربی اسبق تیم فوتبال پیکان به دلیل پرداخت نشدن کامل حقوقش از این باشگاه شکایت کرده، شکایتی که ظاهرا به خاطر پرداخت نشدن 2 میلیون تومان بوده اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در فضای مجازی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه مجید جلالی به خاطر دو میلیون تومان از باشگاه پیکان شکایت کرده است.

جلالی با باشگاه پیکان برای پرداخت 500 میلیون تومان از مطالباتش به توافق می رسد و باشگاه پیکان تاریخی را مشخص می کند که اگر تا آن تاریخ این مبلغ پرداخت نشد، جلالی حق دارد که جریمه ای سه برابری دریافت کند.

در نهایت باشگاه پیکان 498 میلیون تومان از این مبلغ را پرداخت می کند اما دو میلیون تومان از این طلب باقی می ماند و اکنون جلالی بخاطر پرداخت نشدن کامل مطالبات از باشگاه پیکان شکایت کرده تا جریمه ای سه برابری دریافت کند.

اما پیگیری های خبرنگار فارس نشان می دهد که اصل ماجرا چیز دیگری است.

جلالی در فصل سومی که در باشگاه پیکان حضور داشته اصرار می کند که مبلغ قراردادش یک میلیارد تومان درج شود اما محمود شیعی مدیرعامل وقت باشگاه به این مربی می گوید بهتر است که مبلغ قرارداد شما 850 میلیون تومان باشد و 150 میلیون تومان دیگر را در قالب یک بند مجزا در قرارداد لحاظ شود ولی این 150 میلیون تومان هم جز قرارداد شما از باشگاه پیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شکایت دو میلیون تومانی جلالی از باشگاه پیکان چیست؟

ماجرای شکایت دو میلیون تومانی جلالی از باشگاه پیکان چیست؟