مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-13سياسي

معرفی کاندیداهای ناقض قوانین تبلیغات انتخاباتی به فرمانداری


کاندیداهایی که قوانین تبلیغات انتخاباتی را رعایت نکنند و به سیما و منظر شهر بی اعتنا باشند به فرمانداری معرفی می شوند.

- ایسنا/همدان شهردار بهار گفت: کاندیداهایی که قوانین تبلیغات انتخاباتی را رعایت نکنند و به سیما و منظر شهر بی اعتنا باشند به فرمانداری معرفی می شوند.

محمدرضا یاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به نامزدهای انتخابات اعلام شده که نسبت به زیبایی و سیما و منظر شهر متعهد باشند و اسامی کاندیداهایی که به قوانین تبلیغات انتخاباتی بی توجه هستند، روزانه به فرمانداری گزارش می شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری براساس ماده قانونی مربوطه با این کاندیداها برخورد می کند، مطرح کرد: 23 نقطه در شهر بهار برای کاندیداهای انتخابات درنظر گرفته شده و انتظار می رود کاندیداها از این نقاط برای تبلیغات خود استفاده کنند.

شهردار بهار با اشاره به اینکه داربست های تبلیغاتی برای کاندیدای انتخابات در سطح شهر نصب شده است، افزود: این فضاها در مناطق پرترافیک و محل عبور و مرور مردم درنظر گرفته شده است.

وی درباره دیگر اقدامات شهرداری بهار در رابطه با آماده سازی شهر برای انتخابات پیش ِرو اظهار کرد: نصب بنر روزشمار انتخابات در محوطه شهرداری، نصب بنر در سطح شهر با شعارهای رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب و آذین بندی پرچم ایران در میادین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کاندیداهای ناقض قوانین تبلیغات انتخاباتی به فرمانداری

معرفی کاندیداهای ناقض قوانین تبلیغات انتخاباتی به فرمانداری