مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-13اقتصادي

«اصلاح سیستم بانکی به نفع تولید» مطالبه مهم کارآفرینان از رییس جمهور آینده


خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس اقتصادیزری طاهری پرکوهی می گویند در آستانه انتخابات پای دردودل ها بنشینید بهتر است، یعنی فرصت خوبی است تا مردم مشکلاتشان را بیان کنند، نامزدهای انتخاباتی هم بهتر می توانند اظهارنظر کنند، تولیدکنندگان و کارآفرین از اقشاری هستند که بیشترین مشکلات را طی هشت سال اخیر درک کردند.

از این رو خبرگزاری فارس طی مصاحبه ای به مصاحبه با تولیدکنندگان و کارآفرینان در عرصه های مختلف ترتیب داد، تا علاوه بر بیان مسائل و موانع بر سر راه تولید به بیان جزییات کار طی چند سال اخیر پرداخته و به تشریح توقعات خود از دولت آینده بپردازند.

همانطور که می دانید تغییرات در نرخ ارز و دلار بیشترین تاثیر بر روی قیمت تولید و عرضه بنگاههای اقتصادی داشته تا جایی که بنگاه های خرد با توان اقتصادی پایین را از رده خارج کرده است و امروز تنها چرخ تولید بنگاه هایی می چرخد که از پشتوانه مادی خوبی برخودار هستند.

شرکت کیمیا سبز کاسپین ظروف یکبار مصرف گیاهی در شهرک صنعتی شهرستان جویبار یکی از واحدهای تولیدی است که در سال های اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته و تنها به یک دلیل تاکنون توانست پا برجا بماند و آن هم تلاش خانوادگی است، چرا که این شرکت به کمک خانواده اداره می شود، این خانواده دست به دست هم توانستند از پس مشکلات بربیایند ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اصلاح سیستم بانکی به نفع تولید» مطالبه مهم کارآفرینان از رییس جمهور آینده

«اصلاح سیستم بانکی به نفع تولید» مطالبه مهم کارآفرینان از رییس جمهور آینده