مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-12سياسي

نامزدهای انتخابات از وعده های غیرمنطقی و نشدنی دوری کنند


نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید به مردم وعده های غیرمنطقی دهند و باید نشان دهند که اهل عمل و خدمت گزاری به مردم هستند.

- ، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نامزدهای انتخابات وعده های بدون پشتوانه ندهند چرا که اگر این وعده ها عملی نشود، موجب دلسردی در میان مردم خواهد شد، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید به مردم وعده های غیرمنطقی دهند.

وی بیان کرد: افرادی که به دنبال تکیه زدن بر مسند ریاست جمهوری هستند، باید نشان دهند که اهل عمل و خدمتگذاری به مردم هستند و باید از ارائه وعده های غیرمنطقی و نشدنی دوری کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به این مسئله واقف باشند که وعده دادن بدون پشتوانه هیچ ارزشی ندارد و باید برنامه داشته باشند تا در صورت پیروزی، بیشتر در جهت خدمت رسانی به ملت گام بردارند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که نامزدهای انتخابات وعده می دهند اما بعد از پیروزی در انتخابات به آن وعده ها عمل نمی کنند، مردم دلسرد می شوند و بر این اساس، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دقت کنند که وعده های قابل تحقق به مردم دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات از وعده های غیرمنطقی و نشدنی دوری کنند

نامزدهای انتخابات از وعده های غیرمنطقی و نشدنی دوری کنند