مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-12اقتصادي

سال گذشته 7.5 میلیارد ریال برای وسایل کمک توانبخشی در فارس هزینه شد


سال گذشته اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تامین وسایل کمک توانبخشی مددجویان بهزیستی استان هزینه کرده ایم.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس گفت: سال گذشته اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تامین وسایل کمک توانبخشی مددجویان بهزیستی استان هزینه کرده ایم.

سید محمدصادق کشفی نژاد افزود: با توجه به اهمیت کاشت حلزون شنوایی در سنین طلایی زیر 6 سال، در سال 99 با پرداخت اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان به افزایش بازده شنوایی 77 کودک کم شنوا در استان کمک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بهزیستی فارس، او افزود: همچنین تعداد 161 نفر از مددجویان نیز کمک هزینه تامین و تعمیر قطعات کاشت حلزون شنوایی به ارزش 280 میلیون تومان دریافت کرده اند.

مدیرکل بهزیستی فارس خاطرنشان کرد :در سال 99 وسایل کمک توانبخشی شامل؛ هزار و 900 ویلچر، هزار عدد تخت و تشک مواج، 700سمعک و بیش از 25 میلیون حلقه باطری سمعک جهت مددجویان تأمین و توزیع شده که ارزش کلی آن بیش از 7 میلیارد تومان برآورد شده است.

کشفی نژاد گفت: انجام غربالگری ژنتیک قبل از ازدواج و فرزندآوری بهترین اقدام در کاهش معلولیت ها است که پیشنهاد می شود خانواده ها و زوجین با جدی گرفتن این مهم از تولد کودکان معلول پیشگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 7.5 میلیارد ریال برای وسایل کمک توانبخشی در فارس هزینه شد

سال گذشته 7.5 میلیارد ریال برای وسایل کمک توانبخشی در فارس هزینه شد