مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:152021-06-12سياسي

وحدت نیاز کشور برای توسعه است


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی در گیلان، وحدت را نیاز کشور برای توسعه دانست و خاطرنشان کرد: این وحدت آفرینی را در حجت الاسلام رییسی مشاهده می کنیم.

- ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی در گیلان، وحدت را نیاز کشور برای توسعه دانست و خاطرنشان کرد: این وحدت آفرینی را در حجت الاسلام رییسی مشاهده می کنیم.

محمد دوستار در تجمع انتخاباتی حامیان حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های گیلان در کنار چالش های بزرگ آن، اظهار کرد: مشکلات زیست محیطی گیلان از جمله رودخانه های آلوده و پسماند به تالاب های استان صدمه وارد کرده است.

وی با بیان اینکه میزان موالید در استان گیلان از آمار کشوری آن پایین تر است، افزود: متاسفانه جوانان از بیکاری رنج می برند و تمایلی به ازدواج و فرزندآوری ندارند.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در گیلان، با اشاره به تعطیلی گسترده کارخانجات استان ناشی از عوامل طبیعی همچون برف های سنگین سنوات گذشته، تصریح کرد: با مشکل فرسودگی زیرساخت ها و عدم بهره برداری موثر مناسب از جنگل و دریا مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت نیاز کشور برای توسعه است

وحدت نیاز کشور برای توسعه است