مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-12حوادث

شلیک های مرگبار زورگیران مسلح در البرز


فرمانده انتظامی استان البرز، از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر مسلح با تلاش شبانه روزی و اقتدار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در بخش چهارباغ که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن یک نفر شد، شناسایی و دستگیری عاملان قتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرکز پیام پلیس آگاهی، از یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پراید خبر داد که وقوع تیراندازی و قتل راننده آن را در پی داشت و چند ساعت پس از این جنایت نیز حمله مسلحانه به دو راکب موتورسیکلت مخابره شد که در آن یکی از راکبان کشته و راکب دیگر موفق به فرار شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل و با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند دو نفر از قاتلان مسلح بخش چهارباغ را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر دو متهم را در کمتر از 24 ساعت از وقوع آخرین قتل در مخفیگاه شان در یکی از باغ های چهارباغ دستگیر کنند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند، بنابراین لب به اعتراف گشودند و اذعان کردند که با تشکیل یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک های مرگبار زورگیران مسلح در البرز

شلیک های مرگبار زورگیران مسلح در البرز