مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 17:552021-06-12بين الملل

جهاد اسلامی: فلسطینیان موانع مرگ رژیم صهیونیستی را به آتش بکشند


جنبش جهاد اسلامی فلسطین سکوت نهادهای بین المللی در قبال جنایت امروز رژیم صهیونیستی در اعدام میدانی زن جوان فلسطینی در پست ایست و بازرسی شمال قدس اشغالی را رسوایی برای آنها خواند و خواستار شعله ور شدن آتش انتفاضه فلسطینیان در آنجا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش آمبولانس برای انتقالش به بیمارستان موجب به شهادت رسیدن او شدند.

  این شهیده فلسطینی با نام ابتسام کعابنه از اهالی اردوگاه عقبه جبر شهر اریحا بود و قبلا مدتی را هم در زندان رژیم صهیونیستی در اسارت بوده است.

این جنبش تاکید کرد: جنایت اعدام میدانی ابتسامه کعابنه، آزاده فلسطینی، موید لزوم همبستگی همه فرزندان ملت فلسطین و نیروهای آن در مقابله با دشمن صهیونیستی که نه به پیر و جوان و زن و مرد رحم نمی کند.

در این بیانیه آمده است: این جنایت، همه فلسطینیان را ملزم می کند که آتش درگیری را شعله ور کنند و به هر وسیله با اشغالگران  درگیر شوند به ویژه در موانع مرگ که تمام مناطق کرانه باختری و قدس را پر کرده است.

جهاد اسلامی فلسطین گفت: سکوت در برابر این جنایت نشان دهنده رسوایی نهادها، کشورها و سازمان هایی است که ادعا می کنند به حقوق بشر اهمیت می دهند و برای کسانی که از آزادی و عدالت دم می زنند  و این سکوت چتر حمایتی برای تروریسم و مشوقی برای رژیم اشغالگری است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: فلسطینیان موانع مرگ رژیم صهیونیستی را به آتش بکشند

جهاد اسلامی: فلسطینیان موانع مرگ رژیم صهیونیستی را به آتش بکشند