مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-12اقتصادي

32 درصد مبتلایان کرونا در هرمزگان کارمند هستند


32 درصد از مبتلایان به بیماری کرونا در هرمزگان، کارکنان ادارات و بانک ها و 35 درصد از مبتلایان نیز از کارکنان بنگاه های اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در نشست ستاد استانی مقابله با و دیگران را به خطر می اندازند.

مراسمات عروسی و دورهمی کانون شیوع کرونا استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم خودداری از  برگزاری تجمعات، مراسم های عروسی، ختم، دورهمی و مهمانی، افزود: با وجود این تاکیدات اما متاسفانه با برگزاری یک جشن تولد در هرمزگان، تعدادی از افراد مبتلا به کرونا شدند و متاسفانه دو نفر از مبتلایان فوت شدند.

همتی، مراسم های عروسی، ختم، دورهمی ها و مهمانی ها را از دلایل اصلی ابتلا به کرونا در هرمزگان اعلام کرد و بیان داشت: متاسفانه عده ای به لزوم پرهیز از این مراسم ها توجه ندارند و باید از آنها به طور جدی گلایه کنیم و انتظار داریم مردم هرمزگان، با وجود تاکیدات مکرر مبنی بر خودداری از این تجمعات و لزوم در خانه ماندن، عدم تردد غیرضروری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و تمامی پروتکل های بهداشتی برای مراقبت از خود، خانواده و دیگران، به کاهش شیوع بیماری کرونا کمک کنند.

وی گفت: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، موجب وضعیت قرمز شیوع کرونا در هرمزگان و اعمال محدودیت ها و تعطیلی مشاغل شده که زندگی و شغل مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 درصد مبتلایان کرونا در هرمزگان کارمند هستند

32 درصد مبتلایان کرونا در هرمزگان کارمند هستند