مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-12ورزشي

اختلاف 8 میلیاردی بر سر مغانلو


سانتاکلارا برای رضایتنامه مغانلو 650 هزار دلار به علاوه 30درصد حق ترانسفر را می خواهد اما پرسپولیسی ها فعلاً حاضر شده اند 300 هزار دلار بپردازند.

- سانتاکلارا برای رضایتنامه مغانلو 650 هزار دلار به علاوه 30درصد حق ترانسفر را می خواهد اما پرسپولیسی ها فعلاً حاضر شده اند 300 هزار دلار بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: شهریار مغانلو که بعد از نیم فصل حضور در لیگ پرتغال با انتقالی قرضی راهی پرسپولیس شد، با نمایش های خوبش نظر مثبت کادر فنی و هواداران پرسپولیس را جلب کرد.

تجربه نیم فصل حضور در فوتبال اروپا، در بازگشت به پرسپولیس این فرصت را برای مغانلو ایجاد کرد تا نمایشی امیدوارکننده داشته باشد.

4 گل زده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سهم مهمی از سوی او برای صعود تیمش به مرحله بعدی داشت و در شرایطی که قفل دروازه ها در لیگ برتر برای او بسته به نظر می رسید، مغانلو در بازی آخر پرسپولیس مقابل ذوب آهن و در شرایطی که با مصدومیت مواجه بود، یک گل حیاتی زد تا زمینه ساز برد مهم تیمش در اصفهان باشد.

با توجه به عملکرد موفقیت آمیز مغانلو، حالا باشگاه پرسپولیس دنبال مسیری برای مذاکره با باشگاه پرتغالی برای انتقال دائمی شهریار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف 8 میلیاردی بر سر مغانلو

اختلاف 8 میلیاردی بر سر مغانلو