مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-12سياسي

وعده محسن رضایی برای یارانه 450 هزار تومانی


این طور نیست که از قبل انتخابات مهندسی شده باشد و فردی بیرون بیاید، بلکه این شما هموطنان عزیز هستید که سرنوشت صندوق ها را تعیین و خواهید گفت که اراده اصلی در دستان شما است.

- ایسنا/البرز نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این طور نیست که از قبل انتخابات مهندسی شده باشد و فردی بیرون بیاید، بلکه این شما هموطنان عزیز هستید که سرنوشت صندوق ها را تعیین و خواهید گفت که اراده اصلی در دستان شما است.

محسن رضایی روز شنبه22 خرداد در شبکه البرز با اشاره به ظرفیت های کشور گفت: سرزمین ایران بهترین قطعه عالم است، از چشم اندازهای بدیع؛ اقلیم های متنوع، پوشش گیاهی و چهارفصل همیشه پربازده آن طبیعتی را بوجود آورده است که گویی جهان کوچکی در ایران ما شکل گرفته که از همه قاره های عالم قطعه ای در ایران وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضایی افزود: ایران سرزمین اقوام، قبیله های سرشار از غرور، رویاهای مالامال از پاکی، شور و مردم پاک نهاد به زلالی چشمه های جوشان عالم است، هر صدفی را از گوهر آن می توان شناخت و ایران را باید با ایران شناخت.

طبیعتش، هنرش، ادبیاتش، نوابغش، مردم مهمان نوازش و بناهای باشکوه و سابقه تاریخی چند هزار ساله ایران اسلامی حکایت از این گوهر پاک و کمیاب در عالم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده محسن رضایی برای یارانه 450 هزار تومانی

وعده محسن رضایی برای یارانه 450 هزار تومانی