مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-12پزشكي

پروتکل های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان، تمامی ستادهای انتخاباتی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی تدابیر لازم را پیش بینی کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان، تمامی ستادهای انتخاباتی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی تدابیر لازم را پیش بینی کنند.

حسین کلانتری روز شنبه 22 خرداد 1400 در نشست ستاد کرونای استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و همچنین روز دختر، افزود: با وجود همه مشکلات با تلاش مجموعه علوم پزشکی و مراکز درمانی و بهداشتی و کادر و درمان توفیقات خوبی در مبارزه با کرونا داشتیم که انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی در این راستا کمک های لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در پایانه های درون شهری مشکل داریم و در آرامستان ها وضعیت خوبی وجود ندارد، اظهارکرد: جایگاه های سوخت را باید بیشتر کنترل کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی بر روند میزان رعایت پروتکل ها در هتل ها کنترل بیشتری داشته باشد.

کلانتری از عملکرد موفق دستگاه های استان در مقابله با کرونا قدردانی و تصریح کرد: علوم پزشکی در بسیاری از شاخص ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود

پروتکل های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود