مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-12اقتصادي

پایانه تخصصی کشاورزی در مریوان محرک بخش کشاورزی کردستان خواهد بود


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد که اولین پایانه تخصصی صادراتی محصولات کشاورزی در مریوان راه اندازی می شود که می تواند تحول عظیمی در بخش کشاورزی به وجود آورد تا محصولات ایرانی رقابت پذیری بیشتری در بازارهای بین المللی داشته باشد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد که اولین پایانه تخصصی صادراتی محصولات کشاورزی در مریوان راه اندازی می شود که می تواند تحول عظیمی در بخش کشاورزی به وجود آورد تا محصولات ایرانی رقابت پذیری بیشتری در بازارهای بین المللی داشته باشد.

فرید سپری صبح روز شنبه (22 خرداد ماه) در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه کردستان که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شده بود اظهار کرد که 72 پروژه در بخش آب و خاک، 20 پروژه در بخش بهبود تولیدات دامی، پنج پروژه در بخش تولیدات گیاهی و سه پروژه هم در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در هفته جهاد کشاورزی در استان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه ها برای 62 نفر اشتغال و برای 169 نفر تثبیت شغل شده است، افزود که برای افتتاح این پروژه ها 458 میلیارد و 128 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد که در سال گذشته 710 پروژه با اشتغالزایی یک هزار و 84 نفر و سرمایه گذاری چهار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه تخصصی کشاورزی در مریوان محرک بخش کشاورزی کردستان خواهد بود

پایانه تخصصی کشاورزی در مریوان محرک بخش کشاورزی کردستان خواهد بود