مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-12اقتصادي

قرار گرفتن 20 روستای کردستان تحت پوشش خدمات آبفا


از مجموع یک هزار و 667 روستای استان در حال حاضر یک هزار و 16 روستا زیر پوشش خدمات آبفا قرار دارند که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال 20 روستای دیگر به این تعداد افزوده خواهند شد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از مجموع یک هزار و 667 روستای استان در حال حاضر یک هزار و 16 روستا زیر پوشش خدمات آبفا قرار دارند که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال 20 روستای دیگر به این تعداد افزوده خواهند شد.

علیرضا تخت شاهی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر شرکت آبفا کردستان در 37 شهر و یک هزار و 667 روستای استان خدمات رسانی می کند که از این تعداد یک هزار و 16 روستا به شکل مستقیم زیر پوشش خدمات شرکت آبفا قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین روستای زیر پوشش مربوط به شهرستان سقز با 165 روستا می باشد و پس از آن در شهرستان های بیجار با 129 و دیواندره با 114 روستا، بیشترین روستای زیر پوشش خدمات شرکت آبفا هستند.

تخت شاهی در خصوص میزان بهره مندی جامعه روستایی از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت لوله کشی نیز این عدد را 80 درصد جمعیت روستایی عنوان کرد و گفت: البته از تأمین آب سایر روستاییان استان نیز غافل نبوده ایم و برای سایر روستاهای باقیمانده آبرسانی به شکل سیار و روزانه انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن 20 روستای کردستان تحت پوشش خدمات آبفا

قرار گرفتن 20 روستای کردستان تحت پوشش خدمات آبفا