مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-12اقتصادي

گیلان رتبه دوم بیکاری در کشور را دارد


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی گفت: گیلان دومین استان از حیث آمار بیکاری در کشور است که این آمار زیبنده این استان و مردم آن نیست.

- ، علی نیکزاد عصر شنبه در دیدار با صنعت گران و تولیدکنندگان استان گیلان با بیان اینکه اقتصاد دلالی بهترین اقتصاد در ایران است، گفت: اقتصاد دلالی دفتر و مالیات ندارد و با بیمه کاری ندارد اما از شرافت به دور است.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در گیلان با اشاره به اینکه فساد و بروکراسی اداری اقتصاد کشور را نابود کرده است، افزود: پولی که بانک ها از مردم می گیرد تا سقف 36 درصد نیز می رسد و در ظاهر 18 درصد یا 25 درصد عنوان می کنند.

وی چالشی ترین و امنیتی ترین مشکل مردم ایران را بیکاری دانست و اضافه کرد: اگر مشکل تولید حل نشود، مشکلات سیاسی، امنیتی و اجتماعی خواهیم داشت.

نیکزاد با بیان اینکه تولیدکنندگان به خاطر عشق به وطن در کشور مانده و فعالیت می کنند، گفت: باید برای تولید ارزش قائل شویم و اگر می خواهیم پایداری اقتصادی و اجتماعی، زیست محیطی با محوریت دانش و تفکر داشته باشیم باید برای تولید ارزش قائل شویم.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در گیلان، اضافه کرد: گیلان دومین استان از حیث آمار بیکاری در کشور است که این آمار زیبنده این استان و مردم آن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان رتبه دوم بیکاری در کشور را دارد

گیلان رتبه دوم بیکاری در کشور را دارد