مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-12ورزشي

دوومیدانی کاران نابینا و کم بینا اعزامی به توکیو 25 خرداد مشخص می شوند


رکوردگیری دوومیدانی در بخش نابینایان و کم بینایان، روز سه شنبه 25 خرداد در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود و لیست نفرات اعزامی به توکیو مشخص خواهد شد.

- رکوردگیری دوومیدانی در بخش نابینایان و کم بینایان، روز سه شنبه 25 خرداد در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود و لیست نفرات اعزامی به توکیو مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو روز سه شنبه 25 خرداد ساعت 10 صبح با حضور مهدی اولاد و نورمحمد اروخی در پرتاب وزنه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد تا آخرین دوومیدانی کار اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو در بخش نابینایان و کم بینایان مشخص شود.

این رکوردگیری با حضور مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان و نمایندگان کمیته ملی پارالمپیک برگزار می شود و هر ورزشکاری که بتواند رکورد اول تا سوم جهان یا رکورد اول آسیا را به ثبت برساند، مسافر توکیو خواهد شد.

در بخش نابینایان و کم بینایان تاکنون علی پیروج در پرتاب نیزه با ثبت رکورد 65/42 متر، سامان پاکباز پرتاب وزنه با رکورد 16/25 متر، علی نجیمی دونده 400متر با رکورد 49/58 ثانیه و علی خسروانی در پرش طول دوومیدانی کارانی هستند که در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی کاران نابینا و کم بینا اعزامی به توکیو 25 خرداد مشخص می شوند

دوومیدانی کاران نابینا و کم بینا اعزامی به توکیو 25 خرداد مشخص می شوند