مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-12دانش

دانشگاه آزاد به دنبال توسعه شبکه ای با رویکرد منطقه ای و عدالت اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در چهاردهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که امروز شنبه 22 خرداد به میزبانی واحد قزوین برگزار شد؛ - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود، در قالب شبکه دانشگاهی به توسعه شبکه ای با رویکرد منطقه ای و بر محور عدالت اجتماعی تأکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در چهاردهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که امروز شنبه 22 خرداد به میزبانی واحد قزوین برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره)، گفت: امام راحل نقطه عطفی در تاریخ ایران معاصر بود که ایران اسلامی را از یک نظام پادشاهی چند هزار ساله وارد نظام مردم سالاری دینی کرد.

عرصه ای که چهل سال است در کشور بالنده و پویا و با خون شهیدان مقاوم شده و پس از امام (ره) نیز با هدایت های رهبری معظم انقلاب، بسیار باصلابت پیش می رود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به نخستین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی، خطاب به مدیران دانشگاه، گفت: با همت شما افتخاری به نام دانشگاه آزاد اسلامی ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد به دنبال توسعه شبکه ای با رویکرد منطقه ای و عدالت اجتماعی است

دانشگاه آزاد به دنبال توسعه شبکه ای با رویکرد منطقه ای و عدالت اجتماعی است