مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-12سياسي

ابرچالش های استان اصفهان احصاء شده است / لزوم مشارکت حداکثری بدون خط کشی سیاسی


ابرچالش های استان اصفهان برای ارائه به رییس جمهور آینده احصاء شده و راهکارهای آن نیز ارائه شده است.

- با بیان اینکه ستاد مردمی سحر اصفهان در کنار مجموعه شورای هماهنگی استان فعالیت دارد، اظهار داشت: مجموعه ای از نیروهای حزب اللهی، انقلابی و ارزشی در این ستاد فعالیت دارند که از سال 96 با هدف حمایت از حجت الاسلام رییسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شده حضور دارند.

وی با بیان اینکه چهره های شاخص و توانمند در رأس مجموعه ستاد سحر منصوب شده اند، ابراز داشت: همه ستادهای استانی سحر به صورت هماهنگ و در راستای اهداف و سیاست های آیت الله رییسی فعالیت دارند.

راه اندازی 80 ستاد مردمی سحر در استان اصفهان رییس ستاد سحر استان اصفهان با بیان اینکه در مجموع 80 ستاد مردمی زیر مجموعه ستاد سحر در استان اصفهان فعالیت دارند، گفت: اغلب افراد فعال در ستادهای سحر جوانان با انگیزه و پرشور هستند، اضافه کرد: همچنین در این ستادها از تجربیات افراد باسابقه و پیشکسوت نیز در ستادها استفاده می شود.

فاتحی با بیان اینکه جذب حداکثری بدون خط کشی در ستادهای سحر در دستور کار است، تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 اصلی ترین هدف ستاد سحر است که امیدواریم به موفقیت آیت الله رییسی در این انتخابات با رأی بالا ختم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرچالش های استان اصفهان احصاء شده است / لزوم مشارکت حداکثری بدون خط کشی سیاسی

ابرچالش های استان اصفهان احصاء شده است / لزوم مشارکت حداکثری بدون خط کشی سیاسی