مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-12پزشكي

دستاورد های جشنواره هما باید تبدیل به یک نقشه راه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره هما گفت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران جشنواره پاسخگویی اجتماعی دانشگاه را فرصتی طلایی برای پاسخ عملی به نیاز های جامعه دانست و گفت: دستاورد های این جشنواره باید تبدیل به یک نقشه راه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره هما گفت: جشنواره هما یک فرصت طلایی برای دانشگاه علوم پزشکی ایران به وجود آورده تا بتوانیم با فراهم کردن هر چه بیشتر بستر های مناسب و افزایش ظرفیت ها، پاسخگویی اجتماعی را در همه ابعاد آن متبلور کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های دانشگاه های نسل نو، پاسخگویی اجتماعی است؛ افزود: امیدوارم این جشنواره در اولین قدم به جریانی ادامه دار در مسیر تحقق پاسخگویی اجتماعی تبدیل شود.

کوهپایه زاده با اشاره به جمعیت 23 هزار نفری خانواده دانشگاه علوم پزشکی ایران، تصریح کرد: هر عضو از اعضای این خانواده بزرگ علاوه بر وظیفه شغلی خود در هر سطح باید در زمینه پاسخگویی اجتماعی تلاش کند و چنانچه بتوانیم با همدلی و همکاری بیشتر در این مسیر فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد های جشنواره هما باید تبدیل به یک نقشه راه شود

دستاورد های جشنواره هما باید تبدیل به یک نقشه راه شود