مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-12سياسي

از اختصاص شعبه سیار ویژه بیماران کرونایی تا ابطال کاندیداتوری داوطلبان متخلف شورا


جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری با محوریت تمهیدات کرونایی در ایام تبلیغات کاندیداها و همچنین روز انتخابات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سیدراشد جزایری ظهر امروز در قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضوابط اجرایی برگزاری انتخابات را بیان کرد و گفت: حتی الامکان شعب اخذ رای باید در فضاهای روباز مستقر باشند و در صورت لزوم به استفاده از مکان های سرپوشیده حفظ تهویه مناسب ضرورت دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شعب فقط از 30 درصد ظرفیت خود می توانند برای پذیرش رأی دهندگان استفاده کنند، افزود: ابزار و ادوات اخذ رای به طور کامل گندزدایی شوند و افراد از خودکار شخصی استفاده کنند.

جزایری خاطرنشان کرد: علامت گذاری برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شعب، بررسی سلامت شرکت کنندگان، استفاده از محلول های ضدعفونی و جلوگیری از ورود کودکان به پایگاه های اخذ رای از مواردی است که می تواند تا حد زیادی از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کند.

وی یادآور شد: تجمع هواداران و پیروزان در سطح شهر و ستادهای سربسته ممنوع است و اگر نمایندگان کاندیداها این موارد را رعایت نکنند پس از ارائه تذکر کتبی و ادامه روند، کاندیداتوری آن ها ابطال می شود که تشخیص این تخلفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اختصاص شعبه سیار ویژه بیماران کرونایی تا ابطال کاندیداتوری داوطلبان متخلف شورا

از اختصاص شعبه سیار ویژه بیماران کرونایی تا ابطال کاندیداتوری داوطلبان متخلف شورا