مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-12اقتصادي

آیین نامه جدید صدور مجوز تاسیس داروخانه را تسهیل می کند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه آیین نامه جدید سازمان غذا و دارو، صدور مجوز تاسیس داروخانه را تسهیل می کند، گفت: فاصله و حدنصاب جمعیتی نباید ملاک تعیین کننده در صدور مجوز و ایجاد انحصار در مجوزها باشد.

- جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و عضو کمیسیون ویژه این اتفاق را رقم زده است.

قادری درباره ضرورت سهولت اخذ مجوز داروخانه ها اظهار داشت: هرچه دسترسی به داروخانه ها ساده تر باشد، سهولت، آسایش و رفاه مردم را به ارمغان می آورد.

برای تاسیس داروخانه یک سرمایه اولیه حداقلی نیاز است و از آنجا که معمولا نرخ ها و قیمت ها تعیین شده است، لذا با توجه به حذف انحصار مجوز تاسیس داروخانه، ارائه خدمات به مردم بهبود خواهد یافت و مردم خدمات داروخانه ای بهتری را تجربه خواهند کرد.

وی درباره دیگر کسب و کارهایی که نیاز جدی به سهولت صدور مجوز دارند، افزود: از آنجا که امتیاز مجوزهای سردفتری را با اعداد و ارقام بسیار درشتی می فروشند، تا زمانیکه افراد میتواند مجوز خود را بفروشند یعنی مشکل در ارائه این مجوز وجود دارد.

مجوزهایی مانند سردفتری باید به افراد مختلف با صلاحیت موردنیاز داده شود و همچنین در ارائه مجوزهای سردفتری نیز به مانند تغییرات ایجاد شده در مجوز تاسیس داروخانه، اصلاحاتی انجام گیرد تا افراد بتوانند مجوز گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه جدید صدور مجوز تاسیس داروخانه را تسهیل می کند

آیین نامه جدید صدور مجوز تاسیس داروخانه را تسهیل می کند