مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-12سياسي

آنچه درباره قانون کاهش مجازات حبس تعزیری از نگاه وکیل کیفری باید بدانید !


با تصویب قانون کاهش مجازات حبس تعزیری حقوقدانان و اساتید دانشگاه و وکلای کیفری شروع به بررسی و تفسیر آن کردند تا بتوانند قواعد آن را روشن سازی و تفاوت های قانون جدید التصویب را با قانون قدیم مشخص سازندالبته توضیحات خوبی هم در این باره وجود دارد.

- علی الخصوص شناختن این قانون کاهش مجازات حبس تعزیری  برای یک وکیل کیفری بسیار مهم است زیرا آنچه که در قانون به آن استناد می شده است دگرگون شده و باید اطلاعات و تسلط کافی برای حضور در دادگاه های کیفری داشته باشد.

 اگرچه بعد از مدتی مردم نیز به شناختن این قانون کاهش مجازات تعزیری علاقه پیدا کردند و مشتاق این بودند که مقررات جدیدی که بر رفتارهایشان حاکم شده است را بدانند اما ضرورتی که در کشف آن توسط وکیل دعاوی کیفری وجود دارد غیرقابل انکار است.

اگر شما هم یکی از این افراد هستید می توانید برای آشنایی با تفاوت های قانون کاهش مجازات تعزیری با قانون جدید به این نوشته همراه باشید.

قانون کاهش مجازات تعزیری چرا تصویب شد؟ دلیل اصلی تصویب این قانون را توان در آمار زیاد زندانیان و هزینه گزافی دانست که افزایش روز افزون زندانیان به دولت تحمیل می کرد.

البته در این قانون علاوه بر کاهش مجازات حبس به مباحث دیگری نیز پرداخته شده است که نه تنها مرتبط به بحث کاهش مجازات حبس تعزیری نیستند بلکه مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه درباره قانون کاهش مجازات حبس تعزیری از نگاه وکیل کیفری باید بدانید !

آنچه درباره قانون کاهش مجازات حبس تعزیری از نگاه وکیل کیفری باید بدانید !