مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-12سياسي

ترویج فرهنگ رضوی آداب خاصی دارد


حسام الدین سراج، با اشاره به اینکه ظرفیت های فراوانی برای معرفی فرهنگ رضوی از طریق هنر وجود دارد، گفت: این مساله آداب خاصی دارد، باید از دریچه هنر بُعد روحانی و تحول افراد را شکل دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت، حسام الدین سراج خواننده موسیقی سنتی که تصنیف هایش سبک و مخاطبان خاص و همیشگی خود را دارد، با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت گفت: بزرگداشت این ایام از اهمیت برخوردار بوده و واقعیت این است که مردم در حال حاضر نیاز شدیدی به آرامش روحی دارند و این دهه و همه ایام مناسبت های مذهبی از الطاف خداوند به بندگانش است.

این خواننده موسیقی سنتی ادامه داد: امام رضا (ع) عالم ترین و بروزترین انسان زمان خود بود و همین مورد نشان دهنده کمالات و کرامت آن حضرت محسوب می شود.

در جامعه امروزی که مردم مشکلات مختلف و غم نان دارند بیش از پیش نیاز به این ارتباط روحی و تاثیرپذیری از سیره آن امام همام دارند؛ گرامیداشت این ایام قدمی در راستای تحقق این مساله است.

وی ادامه داد: وقتی سخن از روح و روان می شود ناخودآگاه به یاد هنر می افتیم.

موسیقی تأثیرگذارترین قالب هنری است.

من به عنوان یک سازنده موسیقی، زمانی که می خواهم اثری را بسازم یا زمانی که می خواهم به عنوان خواننده اثری را خلق کنم باید جامعه هدفی را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ رضوی آداب خاصی دارد

ترویج فرهنگ رضوی آداب خاصی دارد