مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-12اقتصادي

ضرورت حمایت از فروشگاه های آنلاین به دلیل ظرفیت های نوین مبارزه با قاچاق


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند کالاهایی که در فروشگاه های آنلاین به فروش می رسد، از بازارهای سنتی گرانتر هستند اما خرید از آنها به صرفه تر است زیرا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و در صورت داشتن ایرادات فنی امکان استرداد آنها فراهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادآنلاین، حجت الله فیروزی درباره ضرورت حمایت از فروشگاه های آنلاین به دلیل ظرفیت مبارزه با قاچاق، گفت: یکی از اثرات کرونا توجه به فروشگاه های آنلاین و گسترش خریدهای غیرحضوری در بستر اینترنت بود که موجب ایجاد کسب و کارهای جدید در این فضا و رشد کسب و کارهای قبلی شد.

وی با اشاره به اینکه با افزایش حجم خرید مردم از فروشگاه های اینترنتی فرهنگ استفاده از این بستر به تدریج تقویت شده است، اضافه کرد: هرچند گسترش خرید اینترنتی و ایجاد اعتماد در مردم امر سختی است اما فروشگاه های آنلاین توانستند به این امر جامه ی عمل پوشانده و اطمینان مردم و جامعه را نسبت به خود افزایش دهند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خرید از فضای مجازی مقرون به صرفه بوده و موجب کاهش اتلاف زمان می شود، ادامه داد: فروشگاه های آنلاین در شیوع کرونا کمک بزرگی به کاهش تجمعات داشتند و توانستند کالاهای مورد نظر مردم را برای آنها تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از فروشگاه های آنلاین به دلیل ظرفیت های نوین مبارزه با قاچاق

ضرورت حمایت از فروشگاه های آنلاین به دلیل ظرفیت های نوین مبارزه با قاچاق