مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-12دانش

کاهش پذیرش 117 نفر در مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه های دکتری این دانشگاه گفت: - معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: امسال تعداد 362 نفر در مقطع دکتری پذیرفته می شوند که 117 نفر نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه های دکتری این دانشگاه گفت: آزمون دکتری هر سال بر اساس روال مشابهی انجام می شود و بر مبنای آزمون کتبی، تعدادی از داوطلبان که درصدی از نمره را کسب کنند برای آزمون شفاهی به دانشگاه ها معرفی می شوند.

برای پذیرفته شدن در مقطع دکتری 50 درصد نمره کسب شده از آزمون کتبی و 50 درصد نمره از مصاحبه شفاهی در نظر گرفته می شود.

وی افزود: امسال 3 هزار و 310 نفر برای آزمون شفاهی دوره های دکتری به دانشگاه علامه طباطبایی معرفی شدند و از این تعداد 3 هزار و 25 نفر ثبت نام کردند و برای آن ها از تاریخ 19 تا 26 خردادماه 1400، نوبت مصاحبه در نظر گرفته شده است.

احمدوند با اشاره به کاهش ظرفیت پذیرش دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: از مجموع مصاحبه شوندگان تعداد 362 نفر در 54 رشته در نوبت های روزانه، نوبت دوم و پردیس پذیرفته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش پذیرش 117 نفر در مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

کاهش پذیرش 117 نفر در مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی