مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-12اقتصادي

رقابت بر سر نخستین گردشگر فضایی! / سر ریچارد برانسون یا جف بزوس ؟


گزارشی که هنوز کاملا تایید نشده است، نشان می دهد که شاید بنیان گذار شرکت ویرجین گلکتیک از جف بزوس در سفر به فضا پیشی بگیرد.

- رقابت بر سر نخستین گردشگر فضایی! / "سر ریچارد برانسون" یا "جف بزوس"؟ گزارشی که هنوز کاملا تایید نشده است، نشان می دهد که شاید بنیان گذار شرکت "ویرجین گلکتیک" از جف بزوس در سفر به فضا پیشی بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، بازار رقابت بر سر گردشگری فضایی برای دو بنیانگذار مشهور شرکت های حوزه فضا بسیار داغ شده است و به نظر می رسد که آنها سعی دارند ماه آینده با استفاده از فضاپیماهای شخصی خود به فضا بروند.

گزارش منتشر شده در وبلاگ فضایی Parabolic Arc نوشته داگلاس مسیه (Douglas Messier) حاکی از این است که سر ریچارد برانسون (Sir Richard Branson)، بنیان گذار شرکت ویرجین گلکتیک (Virgin Galactic) در نظر دارد تا از جف بزوس (Jeff Bezos)، بنیان گذار شرکت های آمازون (Amazon) و بلو اوریجین (Blue Origin) در سفر به فضا پیشی بگیرد.

بزوس پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد در 20 ژوییه با موشک نیو شپرد (New Shepard) ساخت شرکت خصوصی خود به فضا برود.

مسیه در این گزارش نوشته است، منبعی که خواسته تا نامش فاش نشود، به وی گفته است که ویرجین گلکتیک در نظر دارد برانسون را در دوم ژوییه طی یک پرواز آزمایشی با موشک اسپیس شیپ2 (SpaceShipTwo) به فضا بفرستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بر سر نخستین گردشگر فضایی! / سر ریچارد برانسون یا جف بزوس ؟

رقابت بر سر نخستین گردشگر فضایی! / سر ریچارد برانسون یا جف بزوس ؟