مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-12اجتماعي

تاخیر در شروع ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد/فعلا به «پادا» مراجعه نکنید


طبق زمانبندی اولیه پیش ثبت اینترنتی مدارس شاهد، قرار بود پیش ثبت نام برای پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از امروز 22خرداد ماه شروع شود که به علت آماده نبودن زیرساختهای لازم، - تاخیر در شروع ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد/فعلا به پادا مراجعه نکنید طبق زمانبندی اولیه پیش ثبت اینترنتی مدارس شاهد، قرار بود پیش ثبت نام برای پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از امروز 22خرداد ماه شروع شود که به علت آماده نبودن زیرساختهای لازم، با تاخیر آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش آمده است که به اطلاع متقاضیان ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد می رساند، با توجه به آماده نبودن زیر ساخت های لازم، شروع پیش ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم با تاخیر آغاز می شود.

خواهشمند است تا اطلاع ثانوی از مراجعه به درگاه پادا خودداری کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این، پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد نیز به علت آماده نبودن سامانه پادا با تاخیر و از 17 خردادماه آغاز شده بود.

موعد اتمام زمان پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی هم هنوز اعلام نشده اما برای انجام آن هنوز فرصت وجود دارد و اولیاء می توانند پیش ثبت نام فرزندان خود را از طریق سامانه پادا و کلیک بر روی گزینه ثبت نام پایه اول مدارس شاهد انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در شروع ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد/فعلا به «پادا» مراجعه نکنید

تاخیر در شروع ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد/فعلا به «پادا» مراجعه نکنید