مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-12دانش

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی قم جزو نفرات برتر تندیس ملی فرشته سلامت قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی برگزیدگان تندیس ملی فرشته سلامت با بررسی 118 پرونده فعالیت های داوطلبانه از 43 دانشگاه اعلام و در این تندیس، - محمدرضا استاد شریف معمار دانشجوی مقطع دکتری دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم، جزو نفرات برگزیده تندیس ملی فرشته سلامت قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی برگزیدگان تندیس ملی فرشته سلامت با بررسی 118 پرونده فعالیت های داوطلبانه از 43 دانشگاه اعلام و در این تندیس، محمدرضا استاد شریف معمار دانشجوی مقطع دکتری دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم جزو نفرات برگزیده انتخاب شد.

برپایی تندیس ملی فرشته سلامت به پیشنهاد دانشگاه شهید بهشتی به منظور تکریم دانشجویان فعال در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و ارج نهادن به روحیه کار داوطلبی و مسئولیت پذیری اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی طراحی و اجرا شد.

در این طرح، 43 دانشگاه 118 پرونده به وزارت بهداشت ارسال کردند البته دو دانشگاه به صورت مکتوب انصراف خود را از حضور در این تندیس ملی اعلام کردند؛ بدین ترتیب از بین 118 پرونده 47 پرونده از غربال گیری اولیه گذشته و در مرحله دوم از 25 پرونده 14 برگزیده تندیس ملی فرشته سلامت انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی قم جزو نفرات برتر تندیس ملی فرشته سلامت قرار گرفت

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی قم جزو نفرات برتر تندیس ملی فرشته سلامت قرار گرفت