مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-12ورزشي

معرفی برترین دختران ووشوکار در قم


پیکارهای انتخابی ووشو دختران و بانوان قم به منظور شناخت تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی کشور در هر دو بخش تالو و ساندا با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات انتخابی ووشو دختران و بانوان استان قم در رده سنی جوانان به میزبانی خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه در دو بخش تالو و ساندا به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد تا هیات ووشو قم ترکیب تیم اعزامی به رقابت های گزینشی تیم ملی را بشناسد.

40 نفر از دختران مستعد ووشو قم در تلاش برای کسب سهمیه حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام نفرات اول و دوم هر وزن در بخش ساندا و هر فرم در قسمت تالو به اردوی تیم منتخب هیات ووشو استان قم راه یافتند تا زیر نظر کادر فنی آماده رویارویی با حریفان خود از سایر استان ها شوند.

در بخش ساندا با توجه به بخشنامه فدراسیون ووشو رقابت فقط در اوزان منهای 48 و 52 کیلوگرم به انجام رسید و در وزن منهای 48 کیلوگرم زهرا اسدی با شکست تمام حریفان خود به مقام نخست دست یافت، ضمن اینکه فاطمه سعادت در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم مشترک را معصومه جوکار و هلیا پیرنظر کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین دختران ووشوکار در قم

معرفی برترین دختران ووشوکار در قم