مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-12سياسي

مشارکت در انتخابات سال جاری وظیفه همه مردم است/ چشم دشمنان به انتخابات پیش رو


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مشارکت در انتخابات سال جاری وظیفه همه مردم است و وظیفه افراد با نفوذ در کشور است تا مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول 42 سال گذشته، پس از پیروزی انقلاب اسلامی جبهه هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره به اینکه در جنگ اراده ها همواره اراده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اراده ملت بوده است، گفت: امروزه هیچ جای امنی برای مستکبران باقی نمانده و همه کشورهایی که زمانی حمایت کننده اسراییل و آمریکا بودند، به دنبال صلح با ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور ایران در اوج قدرت و عزت است، اضافه کرد: اثبات این اقتدار امروز نیاز به حضور و حماسه مردم دارد چرا که همین مردم بودند که در زمان انقلاب به رهبر کبیر انقلاب (ره) لبیک گفته و پیروز شدند.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه در طول هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم 230 هزار شهید توانستیم اقتدار و عزت کشور را به دنیا نشان دهیم، ادامه داد: مردم کشورمان در همه صحنه ها مقابل توطئه های دشمن ایستاده اند و توانستند فتنه های آنان را خنثی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات سال جاری وظیفه همه مردم است/ چشم دشمنان به انتخابات پیش رو

مشارکت در انتخابات سال جاری وظیفه همه مردم است/ چشم دشمنان به انتخابات پیش رو