مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-12دانش

رویداد ارائه نیاز های فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون 28 تیر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تکامل زنجیره های ارزش و ایجاد بستر تعامل میان شبکه سازی شرکت­ های دانش بنیان، - رویداد ارائه نیاز های فناورانه در حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 28 تیرماه سال 1400 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تکامل زنجیره های ارزش و ایجاد بستر تعامل میان شبکه سازی شرکت­ های دانش بنیان، خلاق و فناور و صنایع حساس کشور، یکی از ضرورت های مهم برای هدایت کشور در مسیر توسعه و پیشرفت به کمک زیست بوم فناوری و نوآوری است.

بر همین اساس، رویداد ارائه نیاز های فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون از سلسله رویداد های تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره های ارزش با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت صنایع و شرکت های دانش بنیان 28 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

صنایع نیروگاهی، نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع فولاد، ذوب معدن و سیمان و صنایع خودرو از جمله صنایع حاضر در این رویداد خواهند بود.

در این رویداد، نیاز های فناورانه در حوزه ساخت تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون شامل میتر یا اندازه گیر یا نمایشگر، کنترلر، نشان دهنده یا ایندیکتور، ترانسمیتر یا انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ارائه نیاز های فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون 28 تیر برگزار می شود

رویداد ارائه نیاز های فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون 28 تیر برگزار می شود