مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-12فرهنگي

مستندهای انتخاباتی در تغییر رأی مردم چقدر اثرگذارند؟


مدیر خانه مستند انقلاب اسلامی معتقد است که مستندهای انتخاباتی که تا به حال به اشکال متنوع و در قالب های مختلف ساخته شده اند، در تصمیم گیری مردم برای رأی دادن به نامزد مربوطه اثر چندانی ندارند.

- مهدی مطهر مدیر خانه مستند با اشاره به مستندهای انتخاباتی امسال به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: در دوره های قبل برخی کاندیداها سراغ چهره های شناخته شده فیلمسازی مثل رسول ملاقلی پور، کمال تبریزی، جواد شمقدری، ضیاءالدین دری و احمدرضا درویش می رفتند اما در این دوره نسل دیگری از فیلمسازان اقدام به ساخت مستند تبلیغاتی کردند.

وی افزود: در این دوره، اکثر فیلم های مستند به مستندسازان سپرده شد و غیر از فیلم یکی از کاندیداها که باید دید تعمداً به این شکل ساخته شده بود یا خیر، باقی موجه بودند.

تهیه کننده مستند ایران زاد با تاکید بر این که مناظره ها برای مردم اهمیت بیشتری دارد و معمولاً مستندهای انتخاباتی در قالب همان گزیده های یک یا دو دقیقه ای در فضای مجازی دیده می شود، تصریح کرد: تمام مستندهای انتخاباتی که تا به حال به شکل متنوع و در قالب های مختلف ساخته شده اند، هیچ گاه عامل تأثیرگذاری روی تصمیم گیری مردم برای رأی دادن نبوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندهای انتخاباتی در تغییر رأی مردم چقدر اثرگذارند؟

مستندهای انتخاباتی در تغییر رأی مردم چقدر اثرگذارند؟