مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-12اقتصادي

برج خنک کننده + تمامی مزایای کولینگ تاورها


برج خنک کننده یا کولینگ تاور (cooling tower) از جمله تجهیزاتی است که به واسطه کاربردهای گسترده ، امروزه در بیش از 96 درصد از صنایع سبک و سنگین جهان، - برج خنک کننده یا کولینگ تاور (cooling tower) از جمله تجهیزاتی است که به واسطه کاربردهای گسترده ، امروزه در بیش از 96 درصد از صنایع سبک و سنگین جهان،مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، در واقع انواع برج خنک کننده به جهت خنک کردن آب مصرفی در فرآیندهای صنعتی، افزایش راندمان تولید (تولید مستمر و بی وقفه با کیفیت بالا)، صرفه جویی در مصرف آب و البته کاهش رسوب گذاری و آسیب به دستگاه ها (به دلیل خنک سازی دائمی آب مصرفی)، به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

البته حجم استقبال بی نظیر و گسترده از انواع کولینگ تاورها (برج خنک کننده مداربسته، مدارباز یا خشک- هیبریدی) تنها معطوف به موارد عنوان شده نبوده و مشخصاَ مزایای غافلگیر کننده ی دیگری نیز، از جمله مقرون به صرفگی و ماندگاری طولانی، برای این دستگاه ها وجود دارد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم برای بررسی تخصصی تر انواع برج خنک کننده حرفه ای، آنالیز قیمت این دستگاه ها و حتی چگونگی عملکرد کولینگ تاورها، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج خنک کننده + تمامی مزایای کولینگ تاورها

برج خنک کننده + تمامی مزایای کولینگ تاورها