مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-12حوادث

حوادث رانندگی شهر کرمان در 4 ساعت 7 کشته و 7 مجروح برجای گذاشت


متاسفانه شب گذشته در دو حادثه رانندگی شهرستان کرمان هفت نفر جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/کرمان رییس اورژانس کرمان گفت: متاسفانه شب گذشته در دو حادثه رانندگی شهرستان کرمان هفت نفر جان خود را از دست دادند.

محمد صابری در گفت و گو با ایسنا در تشریح این خبر گفت: شب گذشته در ساعت 20 و 45 دقیقه از واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور ماهان به کرمان مطلع شدیم.

وی محل دقیق این حادثه را جاده قدیم ماهان، خروجی روستای حسین آباد اعلام کرد و افزود: متاسفانه شدت حادثه به حدی زیاد بود که سرنشینان در خودرو محبوس شده بودند که در ابتدا عملیات رهاسازی و سپس اقدامات درمانی صورت گرفت.

رییس اورژانس کرمان از کشته و زخمی شدن شش نفر در این حادثه خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه دو نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

وی از انتقال مصدومین به بیمارستان شهید باهنر کرمان خبر داد و اظهار کرد: مصدومین این واقعه دو مرد، یک زن و یک کودک در رده سنی 5 الی 45 سال و جان باختگان یک دختر 5 ساله و یک پسر 18 ساله هستند.

صابری در ادامه به حادثه دلخراش ساعت 45 دقیقه بامداد امروز 22 خردادماه اشاره کرد و گفت: این حادثه در محور کرمان به کوهپایه رخ داده است.

وی از جان باختن پنج نفر و مصدومیت سه نفر در این حادثه خبر داد و بیام کرد: در پنج یلومتری جاده کوهپایه یک دستگاه پراید با ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث رانندگی شهر کرمان در 4 ساعت 7 کشته و 7 مجروح برجای گذاشت

حوادث رانندگی شهر کرمان در 4 ساعت 7 کشته و 7 مجروح برجای گذاشت