مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-12اقتصادي

موانع صادرات طلا و جواهر رفع می شود


رفع موانع صادرات کالاهای بورسی در قالب مکانیزم های بورس کالا و صادرات طلا و جواهرآلات و رفع موانع این حوزه با توجه به ظرفیت های مناسب ارزی آوری این صنعت ضروری است.

- به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم، در چهل و نهمین کارگروه توسعه صادرات ضمن تاکید بر جایگاه رایزنان بازرگانی در بازارهای هدف، گفت: رایزنان بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران به کشورهای چین، روسیه، ارمنستان، آذربایجان و عمان اعزام شده اند.

رییس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: نمایندگان سازمان توسعه تجارت ایران در کشورهای مذکور و نیز در عراق و افغانستان در راستای کمک به تجار و بازرگانان به منظور افزایش ظرفیت های تجاری فی مابین ایران و کشورهای هدف آماده هستند.

دبیر شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی، ادامه داد: همچنین رفع موانع صادرات کالاهای بورسی در قالب مکانیزم های بورس کالا و نیز صادرات طلا و جواهرآلات و رفع موانع و مشکلات این حوزه با توجه به ظرفیت های مناسب ارزآوری این صنعت ضروری است.

در این جلسه همچنین تأکید شد تا در جهت سیاست های کلان وزارت صمت، تیک های تأیید صادرات و واردات بر روی سامانه جامع تجارت و سامانه گمرک ایران به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع صادرات طلا و جواهر رفع می شود

موانع صادرات طلا و جواهر رفع می شود