مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-12سياسي

ضرورت ایجاد کارگروه اقتصاد شورا وشهرداری درنوشهر


نامزد ششمین دوره انتخابات شورا اسلامی در شهر نوشهر با اشاره به اینکه شهرداری ها با مشکل درآمد مواجه هستند، ایجاد کارگروه اقتصاد شورا و شهرداری ها را برای رفع این مشکل لازم دانست.

- محمدرضا فولادی که به چالش شفافیت و شایستگی پیوسته است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره هدفگذاری ها، برنامه ها و اولویت های خود در دوره جدید شورا گفت: برنامه هایم را در قالب موضوعات مختلف مثل توریست، توسعه پایدار، فرهنگی، عمرانی و غیره طبقه بندی کرده ام.

وی اولویت اصلی خود را برای حضور در دوره جدید شورا، مشارکت مردم در تصمیم گیری های شهری و استفاده از پتانسیل های موجود بیان کرد و در پاسخ به برنامه هایش های برای حذف هزینه های غیرضروری و اختصاص آن به اقدامات عام المنفعه اظهار داشت: می توان با نرخ گذاری روی خدمات شهری و ایجاد بستر برای دریافت آن از مردم برنامه ریزی کرد.

وی با عنوان اینکه کارگروه اقتصاد شورا و شهرداری را ایجاد خواهد کرد، درپاسخ به اینکه شهرداری ها در دوره های اخیر برای جذب نیروهای خاص همیشه تحت فشار اعضای شورا بودند، چه برنامه ای برای این موضوع دارید تا جذب نیرو از مسیر سفارش و فشار خارج شود، افزود: جذب نیرو باید از طریق آزمون و مصاحبه علمی تخصصی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد کارگروه اقتصاد شورا وشهرداری درنوشهر

ضرورت ایجاد کارگروه اقتصاد شورا وشهرداری درنوشهر