مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-12سياسي

برخی با تخریب دولت به دنبال کاهش مشارکت هستند


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: برخی افراد و نامزدها با تخریب عملکرد دولت و نادیده گرفتن شرایط و کارنامه دولت، به دنبال کاهش مشارکت و حضور مردم در انتخابات 1400 هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، معصومه ابتکار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زمینه مناظره های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری افزود: نفس مناظره بسیار خوب است، تبادل دیدگاه هاست که موجب می شود مردم از نزدیک با دیدگاه های کاندیداها آشنا شوند.

از همین رو بسیار ارزنده است.

به گفته وی نقد اصلی که مردم نسبت به مناظره دارند اول به رد صلاحیت طیف گسترده ای از نامزدها بود به خصوص نامزدهایی که مقبولیت عمومی در میان مردم داشتند که موجب دلسردی بسیاری از افراد شد و حتی اعتراض رهبر معظم انقلاب را نیز در پی داشت.

ابتکار اظهارداشت: در مناظره اول، مساله ای که تعجب همه را در وهله نخست در بحث اقتصادی بر انگیخت و موجب اعتراض شد، این بود که هیچ سوالی از موارد تحریم، آثار تحریم بر اقتصاد ایران، آثار کرونا بر اقتصاد ایران و آثار جنگ روانی که علیه دولت هم از داخل و هم از خارج اعمال شد، در سوالات نبود.

وی ادامه داد: انگار نه انگار که ایران سختترین دوران تحریم و جنگ اقتصادی را تجربه می کند؛ انگار نه انگار که ایران در دوران ترامپ بدترین تهدیدها و آسیب ها را اقتصادش تحمل کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با تخریب دولت به دنبال کاهش مشارکت هستند

برخی با تخریب دولت به دنبال کاهش مشارکت هستند