مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-12اقتصادي

5 ویژگی دختران شاد و موفق


مطالعات جدید نشان می دهد طی سال های اخیر میزان شادی و رضایت از زندگی در زنان در کشور های مختلف کمی کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، با توجه به این مسئله، مناسبت روز دختر را بهانه خوبی دیدیم تا به موضوع شادی در دختران بپردازیم و ببینیم عوامل موثر در شادی، شامل چه مواردی می شود و چطور می توانیم دختران شادتری باشیم؟ 1- داشتن هدف در زندگی مطالعات مشخص کرده است داشتن هدف در زندگی هم تاثیر مثبتی بر احساس شادمانی دارد و هم می تواند رضایتمندی در زندگی را افزایش دهد.

البته که عجیب هم نیست چراکه وقتی هدف مشخصی در زندگی داریم، انگیزه بالاتری برای تلاش داشته و البته با دشواری ها هم راحت تر می توانیم کنار بیاییم.

نکته مهم هر چند داشتن هدف تاثیر مثبتی بر احساس شادمانی و به زیستی روانی ما دارد، اما توجه داشته باشید اگر در حوزه هدف گذاری تنها یکی دو بُعد از ابعاد مختلف زندگی را در نظر داشته باشیم، به احتمال زیاد شادمانی ما افزایش نخواهد یافت.

به همین دلیل هم دخترانی که تمام تمرکزشان را صرفا بر درس خواندن یا ازدواج می گذارند، در طولانی مدت به احتمال زیاد احساس شادمانی شان کاهش می یابد.

برای پیشگیری از این مسئله در هدف گذاری، به ابعاد مختلف زندگی مانند رشد فردی، روابط خانوادگی و اجتماعی، کار و کسب درآمد و سلامت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 ویژگی دختران شاد و موفق

5 ویژگی دختران شاد و موفق