مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 02:402021-06-11سياسي

باید درجذب نیروهای شهرداری نسبت به نیاز عمل شود نه به صورت فله ای


کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز گفت: باید در جذب نیروهای شهرداری نسبت به نیاز عمل شود نه بصورت فله ای، همچنین باید استخدام ها به صورت قانونی انجام شود.

- غلامعلی مردانی که یکی از کاندیداهای جوان و خوش فکر انتخابات شورای شهر تبریز در دوره ششم است و در پویش ازما نیز شرکت کرده، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص هدف گذاری ها، برنامه ها و اولویت فعالیت های خود در دوره جدید شورا گفت: تلاش در خدمت رسانی به عموم شهروندان از هر مسیری که قانون اجازه دهد و تلاش در جهت حذف درجه بندی شهروندان و برداشتن تبعیض از مهمترین اهداف بنده در شورای شهر خواهد بود.

وی سپس در خصوص مشکل درآمد شهرداری ها نیز گفت: باید به فکر ایجاد درآمد پایدار بود، ایجاد مراکز خرید، ایجاد فرهنگسراها که در آنها اجرای مراسم های سنتی مناطق مختلف آذربایجان که با به نمایش گذاشتن برای عموم مردم باعث اشتعال زایی و درآمدزایی می شود و همچنین برگزاری و برپایی نمایشگاه های مختلف در طول سال بر عرضه محصولات مختلف اقشار مختلف که هم درآمدزایی دارد و هم در شناساندن شغل و حرفه کمک شایانی می کند، از برنامه های ایجاد درآمد پایدار بنده است.

مردانی در خصوص موضوع جذب نیرو در شهرداری ها با تاکید بر اینکه باید در جذب نیرو نسبت به نیاز عمل شود نه به صورت فله ای ادامه داد: این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید درجذب نیروهای شهرداری نسبت به نیاز عمل شود نه به صورت فله ای

باید درجذب نیروهای شهرداری نسبت به نیاز عمل شود نه به صورت فله ای