مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 02:202021-06-11حوادث

روزی متعلق به دختران سرزمینم


22 خرداد؛ روزی متعلق به دنیای رنگارنگ و زیبای دختران، فرشتگانی که قدم به زمین نهاده اند تا عصایی شوند برای پیری پدر و تکیه گاهی باشند برای دلتنگی های مادر.

- ایسنا/کردستان 22 خرداد؛ روزی متعلق به دنیای رنگارنگ و زیبای دختران، فرشتگانی که قدم به زمین نهاده اند تا عصایی شوند برای پیری پدر و تکیه گاهی باشند برای دلتنگی های مادر.

دخترانی که با به دنیا آمدنشان رایحه ای از بهشت را با خود به همراه آورده اند تا به دنیا رنگ و بویی خدایی ببخشند.

امروز 22 خرداد روزی است متعلق به دختران سرزمینم، روز نوبرانه های صورتی در دنیا که بدون شک بی حضور گرمشان دنیا رنگی سیاه و سفید بیش نداشت.

روز دختر که از راه می رسد کافی است صفحه مجازیت را کمی بالا و پایین کنی تا با هجومی از عکس های زیبا از دختران روبه رو شوی که لبخند روی لبشان، حاکی از رضایتی است که از دختر بودنشان دارند؛ همان هایی که در آغوش پدر با عشق پرورده و با دستان پر مهر مادر بزرگ شده اند.

دیدن همین عکس های جذابی از دختران که در کنار پدرشان احساس غرور می کنند، دیدن عکس پدرانی که با عشقی بی کران برای دختر بچه زندگیشان لاک می زنند، دیدن عکس مادری که با محبت مشغول چیدن تار به تار موهای دختری است که به دنیا آمده است تا رایحه ای ناب به زندگیشان ببخشد؛ و چه اندازه لذت بخش است دیدن این عکس های زیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی متعلق به دختران سرزمینم

روزی متعلق به دختران سرزمینم