مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 17:002021-06-11ورزشي

فونسکا جانشین مورینیو در تاتنهام!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پائولو فونسکا طی روزهای آینده با تاتنهام قرارداد امضا خواهد کرد و جانشین ژوزه مورینیویی می شود که جای او را روی نیمکت رم گرفت! اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که مذاکرات بین تاتنهام و فونسکا از اواخر ماه گذشته میلادی، - رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که پائولو فونسکا، سرمربی سابق تیم رم، به زودی با تاتنهام قرارداد امضا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، پائولو فونسکا طی روزهای آینده با تاتنهام قرارداد امضا خواهد کرد و جانشین ژوزه مورینیویی می شود که جای او را روی نیمکت رم گرفت! اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که مذاکرات بین تاتنهام و فونسکا از اواخر ماه گذشته میلادی، هم زمان با مذاکره با آنتونیو کونته، آغاز شد.

این مذاکرات در هفته جاری شکل جدی تری به خود گرفته اند و فونسکا دو بار شخصا در جلساتی با مدیران باشگاه تاتنهام شرکت کرده است.

تاتنهام بسیار نزدیک به توافق با آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر، بود اما دنیل لوی، رییس این باشگاه، مذاکرات با کونته را متوقف کرد.

فونسکا که تجربه هدایت رم و شاختار دونتسک را در کارنامه دارد، از پروژه ای که تاتنهام پیش روی او قرار داده راضی است و قرار است قراردادی تا ماه ژوئن سال 2023 با این باشگاه امضا کند که بندی برای تمدید در فصل های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فونسکا جانشین مورینیو در تاتنهام!

فونسکا جانشین مورینیو در تاتنهام!