مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-11سياسي

تغییرکاربری و ویلاسازی معضل مازندران است/طراحی مدل حکمرانی جدید


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تغییر کاربری و ویلاسازی ها را معضل اصلی استان مازندران بیان کرد و گفت: واردات بی رویه محصولات استان را تهدید می کند.

- ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سخنان انتخاباتی در شبکه استانی با بیان اینکه مازندران استانی بزرگی بوده که تمامی مزیت های کشور را داراست، افزود: عدم کفایت درآمد برای معیشت، اشتغال و بیکاری، گرانی ها دغدغه ذهنی ما است و چندسالی با جمعی از جوانان با تجربه و اندیشمند و با طرح گام دوم، ایجاد تمدن ایرانی و اسلامی تلاش های جدی انجام دادیم.

وی افزود: مشکل فقط در روی کاربودن این یا آن جناج نیست بلکه با هر دولت 275 اتوبوس مدیر می آید و می رود و در حال حاضر مسئله این آدم ها نیستند بلکه از این منظر که حاشیه سازی می کنند، مسئله است.

وی مسئله اصلی را نوع حکمرانی و نگاه به مردم در اداره کشور دانست و افزود: به محض اینکه انتخابات تمام می شود انگار تمامی اختیارات عالم به مدیران واگذار می شود و دولت های ضد مردمی بدون توجه به منافع مردمی از جمله مشکلات است.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: مدل حکمرانی جدیدی را طراحی کردیم تا امور به مردم واگذار شود و متأسفانه همه اختیارات کشور را به پایتخت و تهران واگذار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرکاربری و ویلاسازی معضل مازندران است/طراحی مدل حکمرانی جدید

تغییرکاربری و ویلاسازی معضل مازندران است/طراحی مدل حکمرانی جدید