مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-11سياسي

اهمیت برگزیدن اصلح کمتر از حضور در انتخابات نیست


امام جمعه کامفیروز با اشاره به اهمیت بسیار بالایی حضور و مشارکت در انتخابات 28 خرداد، خاطرنشان کرد که دقت در برگزیدن کاندید اصلح، کمتر از حضور در انتخابات نیست.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز با اشاره به اهمیت بسیار بالایی حضور و مشارکت در انتخابات 28 خرداد، خاطرنشان کرد که دقت در برگزیدن کاندید اصلح، کمتر از حضور در انتخابات نیست.

حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 21 خرداد، با تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها؛ کریمه اهل بیت، شرکت در انتخابات را یک وظیفه عمومی دانست و همه مردم را به حضور در این عرصه دعوت کرد.

وی گفت: همانگونه که لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و خون شهدایی که برای صیانت از این مرز و بوم ریخته شده، حضور حداکثری پای صندوق های رای بر تمامی ما فرض و واجب است، انتخاب اصلح نیز اهمیتی کمتر از حضور در انتخابات ندارد زیرا شورای محترم نگهبان برای تایید صلاحیت، حداقل واجدیت صفات لازم برای تصدی پست ریاست جمهوری را می سنجد و از آن به بعد بر عهده ماست که نمره 20 را انتخاب کنیم یا نمره 10 را انتخاب کنیم.

امام جمعه کامفیروز خاطرنشان کرد: روز عاشورای 61 هجری خیلی ها در کربلا حضور داشتند و در آن حادثه مشارکت کردند اما صرفاً قریب به 150 نفر به امام صالح رای دادند و مابقی به حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت برگزیدن اصلح کمتر از حضور در انتخابات نیست

اهمیت برگزیدن اصلح کمتر از حضور در انتخابات نیست