مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-11سياسي

اخلاق انتخاباتی رکن اصلی رقابت/ طرفداران مراقب باشند


امام جمعه شاهرود با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، گفت: اخلاق انتخاباتی رکن اصلی رقابت ها و دلگرم کننده مردم برای مشارکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) با بیان اینکه تبلیغات انتخابات فرصت خوبی برای ارائه برنامه نامزدها است، تاکید کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی یک رکن اصلی و اساسی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طرفداران نامزدهای انتخاباتی باید مراقب باشند تا اخلاق انتخاباتی زیر سوال نرود، افزود: ارائه برنامه و عدم تخریب دیگران مردم را نیز دلگرم خواهد کرد و همچنین به شناخت بیشتر نامزدها کمک می کند.

امام جمعه شاهرود خواستار توجه بیشتر ستادهای انتخاباتی به اخلاق انتخاباتی شد و گفت: اگر کسی در دوران تبلیغات به تهمت و تخریب دیگران بپردازد دچار بی اخلاقی شده و این زیبنده انتخابات در ایران اسلامی نیست.

امینی با اشاره به اینکه انتخابات کشور ما با دیگر کشورها فرق دارد و تفاوت آن نیز در همین رعایت اخلاق است، گفت: راهبرد دشمن مشارکت حداقلی مردم است و راهکار ما باید مشارکت حداکثری باشد لذا امروز در کنار رعایت اخلاق باید به مشارکت حداکثری مردم نیز توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق انتخاباتی رکن اصلی رقابت/ طرفداران مراقب باشند

اخلاق انتخاباتی رکن اصلی رقابت/ طرفداران مراقب باشند