مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-11سياسي

فهرست شورای وحدت برای انتخابات شورای شهر اراک اعلام شد


اسامی 11 نامزد مورد حمایت شورای وحدت استان مرکزی برای انتخابات شورای شهر اراک اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازافرادی را باید انتخاب کرد که به نیازهای اساسی و زیربنایی توجه کنند و از دانش و تجربه لازم برخوردار باشند.

سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی ادامه داد: پس از انجام مراحل مصاحبه و امتیاز بندی و بررسی توانایی ها و برنامه های داوطلبین حضور در شورای شهر اراک، 11 نفر از آنها انتخاب و در معرض انتخاب مردم قرار گرفتند.

فخرالاسلام تاکید کرد: لیست شورای وحدت نماد همدلی و وحدت است که باهم پیمان بسته اند که همه توان خود را صرف خدمت به مردم و برای آبادانی شهر اراک تلاش کنند.

وی تصریح کرد: از این 11 نفر پیمان گرفته ایم که در جریان تبلیغات انتخاباتی با همدلی و وحدت حرکت کنند و پس از راه یابی به شورا نیز پاسخگوی مردم باشند و با حضور در مجامع عمومی در دسترس مردم قرار گیرند و به درد و دل مردم گوش داده و برای رفع مشکلات شهر و مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی در پایان اعلام کرد: اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت استان مرکزی بر اساس حروف الفبا به این شرح است: هدی احمدلو، مرتضی احمدی نظم آبادی، داود ادیب پویا، اشرف بهادری، امیر حسنی، محمد سرایی، محسن سهرابی حسن قربانی، سید رضا قریشی، علی جعفر محصولی و محسن نجاتی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست شورای وحدت برای انتخابات شورای شهر اراک اعلام شد

فهرست شورای وحدت برای انتخابات شورای شهر اراک اعلام شد